2013(e)ko ekainaren 14(a), ostirala

Autoerretratoa


                       Amaren autorretratoa



Nire ama izaeraz oso ona eta zintzoa da, batzuetan  haserretzen baduzu oso haserre jartzen da ama guztiak bezala. Bere aurpegia asko gustatzen zait bere izaeran nolakoa den azaltzen duelako,bere begiak ere asko gustatzen  zaizkit  distira handia dutelako. Askotan  bar asko egiten  dut berarekin etxean nagoenean.

Familiarengan arreta handia ematen du,niretzat nire ama nire itzala bezala da asko kontrolatzen dit badakielako zer gertatuko den, adib kontrolak ez gainditu, lanak ez egin, irakasleak errieta  bota etab.

Izaeraz beste amataz desberdina da gehienetan bar asko eta lasai egoten delako.

Nire amaren afizioa musika entzutea adib Alejandro Sanz,Pablo Alboran, Melendi …, irakurtzea liburu potzoloak, brikomania ikustea igandetan eta eskulanak egitea etab.

Nire amak 41 urte ditu, otsailak 10 egiten ditu urtek eta egun orretan bazkaltzera joaten gara gehienetan.Nire amak Pili izena du.

Iñaki Carrera

1 iruzkin: